Creative Mornings WRO: w kwietniu miasto obejmuje patronatem globalne wydarzenie

Creative Mornings WRO: w kwietniu miasto obejmuje patronatem globalne wydarzenie
Z Creative Mornings znamy się już od 2017 roku i od tamtego czasu nasza współpraca jest regularna. Choć na ciekawy poranek najgoręcej polecamy audycję Gra Wstępna, to 25 kwietnia możecie zrobić wyjątek. W ramach patronatu nad cyklem wydarzeń zapraszamy na kolejny wrocławski wykład.

 

25 kwietnia o godzinie 8:30 wystartuje kolejne wyjątkowe wydarzenie CreativeMorningsWRO. W tym miesiącu hasłem przewodnim spotkania będzie „Crossroads”. Ten temat dla globalnej społeczności 248 miast, wybrał właśnie Wrocław … po 99 miesiącach oczekiwania na swoją kolej. Zwycięski temat zilustrowała Joanna Gniady, a jego globalnym partnerem jest Adobe.

Co oznacza „Crossroads”? W życiu każdy z nas dochodzi do punktów zwrotnych, które mogą zmienić nasz los. Zakończyć związek czy dać jeszcze jedną szansę? Przyjąć ofertę pracy czy pójść własną drogą? Która ścieżka jest właściwa? Iść prosto przed siebie czy skręcić w lewo? Gdy stajemy przed kluczową decyzją, nie mamy mapy, która pokaże nam konsekwencje naszych wyborów. Czasem dopiero patrząc wstecz, uświadamiamy sobie, że staliśmy na rozdrożu.

Gościem specjalnym będzie Radek Miszczak, a więcej o szczegółach opowiada Aleksandra Mółka, hostka włocławskich Creative Mornings w audycji Pełna Kultura:

 „Kreatywność to dla mnie dawanie nowej jakości. Wnoszenie w świat nowej wartości, czegoś, czego jeszcze nie było, a co jest związane z wyrażaniem swoich potrzeb i emocji. To wymyślanie i wdrażanie idei i pomysłów” – mówi Radek Miszczak.

 

Szczegółów na temat Creative Mornings nasłuchujcie zawsze w paśmie Pełna Kultura na 91.6 FM!