Kubek dla Wykładowcy 2021 – dr Waldemar Bojakowski

Kubek jest demokratyczny. Kubek jest indywidualistyczny. Kubek jest wolnościowy. Powtarzamy to jak mantrę. Każdy może mieć kubek, ale taki kubek jak nasz to wyjątkowa sprawa. Waszymi głosami wyłoniliśmy szanowne grono: najlepszych, najsympatyczniejszych, najbardziej docenionych przez uczelnianą społeczność nauczycieli akademickich mijającego roku akademickiego. Na miejscu piątym naszego zestawienia znalazł się dr Waldemar Bojakowski z SWPS.
Zawsze lubimy gdy zaskakujecie nas w swoich zgłoszeniach. Spodziewaliśmy się peanów, spodziewaliśmy się pięknych i wzniosłych słów, ale poezja: to coś nowego.
Studenci 3 roku (Branding, PR, Reklama) z Uniwersytetu SWPS wspólnie i jednomyślnie zgłaszają do plebiscytu jedynego słusznego kandydata – niejakiego Waldemara Bojakowskiego.
Bo jaki jest Waldek Bojakowski?
Jest uporządkowany, jak wykresy Williama Playfair’a.
Można go uznać za Miro pioniera.
Nie straszna mu korna-era.
Mamy go za przyjaciela…
Bez roboto nie ma roboty
Interlinia za mała? Będą kłopoty.
Wszystko tylko nie to
– tak dobrze już szło.
Wracając do powodów zgłoszenia…
Waldek to dla nas wykładowca roku –
odpisuje nam nawet po zmroku.
Na zajęcia zawsze punktualnie przychodzi.
I pedantycznością nikomu nie szkodzi.
Zawsze wrzuci nam książki na dysk,
a brandingu miejsc nauczył nas na błysk.
Ankiety, wywiady już dla nas nie straszne,
bo Waldek pokazał nam jak bardzo są ważne.
Złoty człowiek i zainspirować potrafi,
niech teraz jemu coś dobrego się przytrafi.
Późniejsze wyniki demokratycznego i ogólnodostępnego głosowania pokazały tylko, że nie jest odosobniona opinia jednego roku. 408 oddanych głosów zapewniły dr. Bojakowskiemu kubek i wieczną chwałę. Co wpłynęło na taki stosunek studentów do wykładowcy? Kim jest projektant bądź architekt informacji i jaka przyszłość czeka nas – tj. dziennikarzy, ale też Was, odbiorców naszych treści. Tego dowiecie się z rozmowy, którą przeprowadził Józef Poznar.