slowthai – i know nothing
Mundial, media, muzyka – to nie XXI-wieczne wcielenie Peipera, a podmioty określające nową kampanię Beats by Dre „Defy the Noise”, w której udział wziął brytyjski raper Slowthai. Naświetlając problem presji internetowego społeczeństwa wywieranej na sportowcach, muzyk posuwa się o krok dalej zwracając uwagę na młode pokolenie, które wpadło w destrukcyjną pułapkę mediów społecznościowych.
Najlepiej swój nowy utwór opisuje sam wykonawca: „I Know Nothing” to walka z tymi, którzy najchętniej obwiniają o wszystko młodsze pokolenia. W świecie pełnym dezinformacji i oceniania, takie podejście pokazuje prawdziwe oblicze niektórych osób i to, jak smutne muszą być ich życia, skoro tak szybko potrafią wskoczyć na wagon nienawiści i wytykać innym błędy oraz słabości […] Zamiast skupiać się na złych aspektach, powinniśmy pomagać wstać, gdy widzimy, że ktoś upada. Media społecznościowe powinny być używane jako forma połączenia i czynienia dobra, jednak zamiast tego ludzie stosują je, by napawać się własnym jestestwem i dobijać innych. Social media wykrzywiają rzeczywistość, co prowadzi do izolacji i depresji. Dbajmy wzajemnie o siebie”.
Zdarzyło wam się kiedyś wzruszyć na reklamie? Przy tak dynamicznym kawałku przygotujcie się na solidny emocjonalny wycisk.
Paulina Płaneta