Z uczelni prosto do branży – koncept COMMON

Studenci świeżo na rynku pracy obawiają się pierwszego starcia z wykorzystanie wiedzy w praktyce. Ta ekipa postanowiła wyjść temu naprzeciw — koncept COMMON umożliwia studentom Instytutu Dziennikarstwa UWr tworzenie portfolio poprzez zlecenia dla dużych firm. Czego możemy spodziewać się w tym roku?
Pracują przy projektach brandingowych, regularnie spotykają się z inspirującymi ludźmi z sektora kreatywnego. To miała być przestrzeń do działań, które wykraczają poza program studiów. Teraz zespół co roku zdobywa doświadczenie we współpracy z wybraną korporacją.
„Pierwsze koncepty były z firmą DOMODI, czyli bardziej odnośnie branży modowej. Poprzednie ze Spyrosoftem, który działa tutaj we Wrocławiu, czyli branża IT. W tym roku jesteśmy po tej bardziej kulturalnej stronie, bo współpracujemy z BWA we Wrocławiu, czyli z galeriami sztuki współczesnej”.
Posłuchaj fragmentu audycji Dzieje Się, którą poprowadziły Dominika Tatuch i Julianna Kaszewska: